Plåtningar och deklaration
2009-03-23 / 23:00:03 / Övrigt

Idag har varit en toppen dag, fick inte bara 5 färdiga bilder utav daniel utan även 9 färdiga bilder av Nina Holma från plåtningen vi gjorde för ett tag sen, orkar inte ladda upp dom nu utan gör det imorgon =)
var även iväg på ett möte angående en fotosession som blir på fredag, kommer styla hår på en tjej som ska lanseras och släppa en skiva i Grekland! så det blir nog galet kul!
mindre kul är väl att jag fick deklarationen idag, får ångest jämnt när jag ska fylla i den, så mycket siffror och avdrag och grejjer, men det ska nog gå bra!

2 Kommentarer
Ann:

Va tidigt du får din deklaration, jag har väntat på min med skräckblandad förtjusning sen i februari ;D



SKRIVET DEN: 2009-03-24 KL: 06:44:28 URL: http://kykyri.blogg.se/
Aurora Studios:

Jaa, hua! Jag förstår fan nada och så blir det redovisnign av såld bostad och hela den skiten... suckar Vill inte...!



Åå, du måste ladda upp bilderna snart ju!kom igen!:D



SKRIVET DEN: 2009-03-24 KL: 15:39:07 URL: http://aurorastudios.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: