Höstplåtning BTS
2010-10-26 / 08:23:58 / Behind the scenes

Igår var jag ute på en ny plåtning! äntligen! har varit på tok för länge sen nu, men nu blev det av iallafall,
vi var utomhus i närheten av Åkeshovs slott, hade sjukt tur med vädret men var ändå så sjuukt kallt!
här kommer lite Behind the scenes Bilder! :)
Fotograf Jesse Laitinen, Stylist Madelene Billman och modell Astrid Å[stockholmsgruppen.se]
Ser fram emot dom färdiga bilderna då det såg riktigt lovande ut när vi kollade igenom snabbt i kameran! :)
ska även försöka bättre mig när det kommer till uppdateringen här på bloggen!

1 Kommentarer
madelene:

Du jag frös som satan när jag kom hem! Virade in mig i ett täcke och drack te. Bra att du kommer igång med bloggen igen! :D



SKRIVET DEN: 2010-10-26 KL: 15:11:40 URL: http://finest.se/madelenebillman



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: