Online portfolio på G
2009-02-12 / 17:55:06 / Övrigt

Idag har det varit ovanligt lugnt på salongen, har varit själv hela dagen, då Tanja och Sarah stylar hår för en visning idag,
eftersom det har varit lite lugnare har jag kunnat sitta en stor del och pilla med min hemsida/online portfolio och har kommit en BRA bit på väg, jag kan tom lägga upp den på nätet vääääldigt snart då det mesta är kodat och klart :),
en av anledningarna till att jag kunnat arbeta så effektivt med den nu är tack vara programmet "photoshop portable" som är en ihoppkomprimerad version av photoshop, består bara av en enda fil och (just nu två mappar) som totalt väger under 220mb!


preview
En liten preview på hur sidan kommer vara uppbygd! all info om vilka modellerna är, vem som är fotograf osv får man om man klickar i hörnet på bilden

2 Kommentarer
Joakim:

Visste inte att du kunde koda och sånt! Är du duktig med html eller?



SKRIVET DEN: 2009-02-12 KL: 19:31:34 URL: http://imported.blogg.se/
Hanse:

njaa.. jag kunde väl koda förut, jag har ju pluggat webdesign och programering i flash, men det var ett bra tag sen, så nu fuskar jag mest och försöker komma ihåg hur allt funkade :P



SKRIVET DEN: 2009-02-12 KL: 21:52:53 URL: http://hanse.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: