Behind the scenes höst bilder
2009-10-04 / 20:32:17 / Behind the scenes

Idag var det dags för ännu en plåtning med Nina Holma och Elva Ahlbin,
Domnic var med som foto ass, och vi hade även med oss stylisten Ida Persson,
Modell för dagen var Gabrielle G från Elite







Mindre kul var jag råkade förfrysa mitt pefinger, vi hade en sprayflaska med "rök" som vi skulle ha på bilderna inne, men den sprayade lite konstigt så märkte inte att jag sprade ner halva mitt pekfinger som blev iskallt, kritvitt och alldeles stelt men efter 5 minuter under rinnande ljummet vatten så såg fingret någorlunda normalt ut igen, nu har jag en dov stickande kännsla i fingret, så bara hoppas det återhämtar sig! :)

och på vägen hem så fick jag ett mail av Fredrik Ottosson med färdiga bilder från sessionen vi gjorde för några veckor sen, så slänger upp dom här på bloggen imorgon :)

1 Kommentarer
Elva:

Hahaha! Hoppas fingret återhämtar sig!



SKRIVET DEN: 2009-10-04 KL: 21:16:45 URL: http://elvamakeup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: