Lördagens plåtning!
2009-03-03 / 11:41:12 / Behind the scenes

I lördags var jag iväg och fixade hår på en plåtning, var en extremt kreativ och rolig dag, och istället som det brukar vara, att man bara gör 1-2 uppsättningar hår tror jag att jag hann med 6 stycken totalt, på 2 modeller, så var full fart hela tiden :)
väntar med spänning på dom färdiga bilderna, temat var lite lätt "djur inspirerat"
slänger upp lite BHS bilder! i väntan på dom färdiga bilderna

Fotograf: Nina Holma
Stylist: Anna Hassan-Reza
Makeup:
Hår: Hanse Andersson
Fotoassistent: Nicola Bjureus
Modell: Henrietta - UpModels
Modell: Amanda S - Elite





Och eftersom jag är en sån himla snäll kille så passade jag även på att hjälpa Elva att skära till sitt löshår!

Foto: Henrietta

1 Kommentarer
Elva:

Du är GODHETEN SJÄLV!



Du har dessutom blivit utmanad av mig. Kolla in min blogg för regler. Om du orkar... ;)



SKRIVET DEN: 2009-03-05 KL: 11:04:02 URL: http://elvamakeup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: