Update!
2009-04-20 / 13:52:59 / Övrigt

Var ett tag sen jag bloggade men har gjor så mycket på senaste tiden!
för två helger sen var det workshop med the core, var med både fre och lördagen och resultatet kommer så småningom bli en bok : ) gjorde då ca 10 olika hår på dom två dagarna, så kommer så småningom få 10 nya sessioenr därifrån :) galet produktativt

förra helgen så var vi på grönan och fotade med Jessica Wikström Och där var vi ännu mer effektiva, jag och Muan Annelie gjorde totalt 10 olika hår/sminkningar som fotades i 10 olika fotosessioner, och då var vi på grönan vid klockan 09 (började inte fixa modellena föräns vid 10) och runt 18.30 var vi klara med allt och på väg hem.. så snabbt och smidigt har det nog aldrig gått!, bilderna därifrån kommer bli till en utställning som kommer vara på Beyond Retro, och det var även dom som sponsrade med kläder till plåtningen : )

nu på fredag blir det ytterligare en plåtning med Elva, Anna och Nina Holma, modellerna har jag inte så stor koll på än men det kommer bli galet bra, det vet jag ju redan nu : )

nu e de dags att ta tag i inkomst och skattedeklarationer!

4 Kommentarer
Elva:

Jag är ganska säker på att vi inte ska plåta på fredag. Men däremot så är det osäkert om det blir lördag eller söndag än så länge.



Ser verkligen fram emot bilderna från Grönan. Ursäkta ordvitsen. Men jag är grön av avund ;)



SKRIVET DEN: 2009-04-21 KL: 08:55:17 URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Elva:

Jag hänger gärna med på utställningen. Vet du när den är?

Btw... Har du funderat på hur du ska göra med håret i helgen? Tänkte att det kan vara bra att du och jag är lite samstämmiga där iom att jag måste fundera lite på passande makeup.



SKRIVET DEN: 2009-04-21 KL: 09:19:57 URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Elva:

Låter som att dina hårplaner är i linje med det jag tänkt mig (och som vi redan pratat om).

Jag tar med mig wigs. Frågan är om man kan använda någon form av hårprodukt för att matta ner plastigheten lite utan att för den delen göra att håret ser dammigt ut.



SKRIVET DEN: 2009-04-21 KL: 09:35:05 URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Elva:

Be my guest ;)



SKRIVET DEN: 2009-04-22 KL: 22:06:06 URL: http://elvamakeup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: