Uppdatering!
2008-12-16 / 15:22:20 / Portfolio

Flera har påpekat att det var ett tag sen jag uppdaterade bloggen, och ja, det stämmer ju ganska bra :P
men känner inte att jag vill uppdatera bloggen bara för uppdagterandes skull utan vill uppdatera med riktig info, riktiga saker,
men jag har ju ett antal gamla fotosessioner på lager som bara väntar att bli publicerade någonstans, så även om det är som nu på jobbet, mycket att göra, men lite med "roliga saker" dvs inga fotogrejjer eller konstiga färgningar eller styling uppdrag så har jag egentligen saker jag kan uppdatear med, så ska försöka skärpa mig och updatera Minst en gång om dagen iallafall!

här är några bilder från en fotosession vi gjorde i januari om jag inte minns fel..? det var ganska länge sen iallafall och det var regnigt blaskit och väldigt kallt..



Att stå i en trasig gammal lagerlokal ett par meter upp i luften och försöka sminka och göra hår när det hela tiden blåser och regnar in är en utmaning, efter ett par minuter när man tappat känslen i fingrarna är det otroligt mycket svårare att sminka än vad det är i en varm studio.. men för sånna här bilder så är det värt det




innan folk kommer med kommentarer om lottas revben och att hon är jättesmal så;
JA Nolana (modellen) är smal och det har hon alltid varit, sen i dom här bilderna är ljuset så, så att hon ser ännu smalare ut och revbenen sticker ut på ett sett som dom annars inite gör, pga ljuset och efter redigeringen

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: