Utmaning av Elva!
2009-03-05 / 11:50:27 / Övrigt

Elva fick en utmaning av Maria G, vilket hon sedan utmanade mig vidare på;

1. Gå in i mappen "Mina Bilder".
2. Välj den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mppen.
3. Skriv och berätta om bilden.
4. Utaman 6 andra.
5. Länka till dem och låte dem veta att de är utmanade.



Eftersom jag Liksom Elva inte använder mig av "Mina Bilder" mappen så går jag direkt till min bildmapp



Denna bild blev det då, ja vad ska man säga.. det är en modellbild på mig, som Ryan Garriuson tagit, några år på nacken men det håller än =)

istället för att utmana någon annan så tycker jag att alla som läser detta inlägget bör göra utmaningen och sedan skriva en kommentar så att jag får se vad det blev bör bild!

3 Kommentarer
Red Lee:

jag antar utmaningen. whoa! hoppas det inte blir nån porr.



SKRIVET DEN: 2009-03-06 KL: 13:24:44 URL: http://the24th.blogg.se/
Joakim:

Hej Hanse!



Vad jag förstår har du tidigare blivit kontaktad av en modellagentur som kallas för Teamphoto?



Jag fick ett mail av dem idag, som verkade väldigt opersonligt och jag vet inte riktigt om jag kan lita på dem? Vad fick du för intryck av dem?



SKRIVET DEN: 2009-03-12 KL: 15:43:28 URL: http://ashba.bilddagboken.se
Aurora Studios:

Vad roligt att höra!:D



Det vore skitkul att hitta på något. :) Jag och min make up artist skall göra en plåtning på Gröna Lund för att sedan ställa ut på Beyond Retro, du kanske vill haka på där? Så avlastas hon lite, det blir ca fyra-fem modeller till det projektet. Vad sägs?:)



SKRIVET DEN: 2009-03-17 KL: 20:48:25 URL: http://aurorastudios.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: