BTS Mitt i natten plåtning!
2009-07-22 / 15:11:40 / Behind the scenes

Lagom seg nu!
komm hem till daniel igår vid 22 tiden, segade och planerade lite andra fotojobb innan jag vid 01.30 började Fixa Hår och Smink på Lisa och Tea vid 04.00 smög vi ut och började fota, vanadisbadet, mitt på sveavägen och en rondell hann vi med innan Daniel var nöjd med bilderna runt 06.00 var hemma o slocknade runt 07.00 och så upp vid 11.30, piggare än vad jag trodde jag skulle vara :P

Daniel kommer nog vara ganska snabb med bilderna så håll koll här på bloggen!
tills dess, lite BTS

Tea fick en uppsättning som var inspirerad av Queen Amidala


Det var "öppet" in till Vanadisbadet så vi smög in där o plåtade lite


Rondellen fotades oxå!


Tyvärr har jag inga BHS bilder på Lisa, för när hon plåtades så var jag tvungen att hoppa,slänga o dra i ett långt tygstycke så håll bara ut, snart kommer dom färdiga bilderna :)


1 Kommentarer
Mario:

Undrar om daniels bilder blev bättre en din mobilkamera. när får man se resultatet ? håret var asnyggt



SKRIVET DEN: 2009-07-22 KL: 15:38:38



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: