BTS
2009-01-28 / 23:26:57 / Behind the scenes

Har precis kommit hem efter en låååång och kall dag under st eriksbron!
Dominic Hedgecock skulle plåta Moa Orrbackes Kollektion, Elva hoppade in i sista sekund för att fixa smink och Robert Milovan var med som foto assistent,
Plåtningen gick bra och vi hade alla extremt roligt, trots att det tog lite längre tid än vanligt och det var otroligt kallt!
nu väntar vi bara på bilderna, men innan får ni hålla tillgodo med lite behind the scenes bilder!

Alpha var oxå med och höll humöret uppe!
men vilken poser han är! så fort man tar fram kameran så fryser han till och när han hör kamerablixten gå av så fortsätter han som vanligt, tills han ser blixtlampan, då posar han igen! underbart!


Hemma hos Robert Milovan för att styra upp hår och smink
(snodd från Elvas blogg)


Elva har precis lagt sminket och jag fixar till det sista med luggen innan vi beger oss ut under st eriksbron
(snodd från elvas blogg)



Jag visar mina dolda talanger genom att snitsigt fälla upp en softbox!
(snodd från Elvas blogg)


Efter vi var klara begav jag, Moa och Dominic till KG52 där Moa och hennes 10 klasskamrater ska ha en visning för deras respektive kläder imorgon, jag skulle egentligen vara med och gå som modell för 2 olika kläder MEN! så blev det inte!
folk får lätt för sig att jag är smal som en sticka och är spikrak ikroppen, men jag har faktist höfter!, (händer mig tex jämnt när jag köper jeans så får jag gå upp ett par strl extra än vad expediten tror att jag ska ha, just för dom inte inser att jag har höfter) så endel kläder gick inte stänga i midjan och dom som gick att knäppa; satt inte så bra. lite tråkigt, men inget att göra åt, får se vad det blir imorgon istället, om det blir en impulsiv och kreativ fotodag med dominic eller om jag bara blir hemma och vilar upp mig.

2 Kommentarer
Joakim:

Trist att det inte funkade med kläderna! :/

Nåja, ser fram emot att se bilderna iaf! :D



SKRIVET DEN: 2009-01-29 KL: 00:43:36 URL: http://imported.blogg.se/
Elva:

Ja Alpha är den största linslusen jag någonsin sett. Du skulle varit med när han plåtades hos Katja. Det va det sjukaste jag varit med om. Han va så lycklig så han höll på att spricka!



Vad synd att det inte blev någon modevisning för din del. Jag tänkte faktiskt dra dit och kolla idag.



Btw så tyckte jag att du va jättesnyg på BTS-bilden :)



SKRIVET DEN: 2009-01-29 KL: 09:06:09 URL: http://elvamakeup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: