ännu en lååång dag
2009-01-31 / 00:41:37 / Övrigt

var på jobbet tidigt idag och jobbade hårt hela dagen, blandannat så spenderade jag nästan 3 immar på att fläta i dreads på en kund, använde nya genomskinliga snoddar som jag köpt och tyckte dom verkade bra och extra spänstiga, men 2 timmar efter hon lämnat salongen ringde hon och berättade att många snoddar redan gått av, blir så arg, jävla skitkvalite, tyvärr så har jag ingen möjlighet att byta ut snoddarna åt henne föräns tidigast på måndag. så typiskt.
direkt efter jobbet vid sex så drog jag till en studio nära jobbet och mötte upp Dominic och Moa från i onsdags, körde en plåtning med två modeller och man petra heikkinen från nma, blev riktigt bra bilder men drog ut på tiden som vanligt så har precis kommit hem nu, ska försöka få lite sömn nu innan jag ska möta upp folk vid tio imorgon bitti för morgondagens plåtning!

fick oxå förfrågan att styla hår till en musikvideo på söndag men inser sjlv att det inte kommer funka, är redan helt slut och ska ha förfest imorgonkväll och sen är det ju nypremiär av Tech Noir så söndag kommer jag vara helt död på! men ja kommer väl iallafall uppdatera bloggen på söndag, med lite flera behind the scenes bilder, både från idag och imorgon!

1 Kommentarer
Elva:

Själv är jag fortfarande bakis sedan i fredags. Det va INTE kul att behöv åka och jobba igår när man va osäker på om man skulle kräkas på bussen - eller på kunden för den delen : /



SKRIVET DEN: 2009-02-01 KL: 11:51:44 URL: http://elvamakeup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: