Fredag!
2008-11-28 / 19:52:20 / Salongen

Varit en bra dag på jobbet idag,
började med att fixa till alla lottas dreads som hon ska få isatta imorgon, sedan lite klipp och färg kunder,
klippte min kompis tanja oxå, och färgade henne med Elumens röda färg,och lite Elumen är en permanent extremfärg och finns i alla extrema färger!, tyvärr så gör inte min kamera färgerna sitt rätt, försökte ta en bild på bara färgen men min kamera var väl inte direkt den bästa på det..
                  




Fick oxå lite tid över att slänga ihop lite tillfälliga visitkort eftersom mina riktiga har tagit slut, och hmm tror faktist att dessa är både roligare och snyggare, kanske ska göra lite olika från olika sessioner man varit med i

3 Kommentarer
Elva:

Dom va inte tokiga alls dina visitkort. Mina som jag beställade på Vistaprint blev riktigt usla.

Har du skrivit ut dina på en vanlig skrivare eller?



SKRIVET DEN: 2008-11-28 KL: 19:58:50 URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Hanse:

Ja precis, vanlig skrivare så köpte jag speciella visitkort ark som är 10 på ett A4 och så laddar man ner en programvara av dom som gjort visitkort arken, och så lägger man bara bilden man vill ha så kan man lägga till text o grejjer, fast jag gjorde klart bild och text i ett annat program först och la sen in det i programmet och skrev ut, sen e e klart, perfekta kanter och sånt på engång :)

kostade 150kr för 15 ark (tror jag) så blir ju 1kr per visitkort, förutom bläcket som går åt i skrivaren iofs..

men bra att man lätt kan göra nya och byta ut



Hanse



SKRIVET DEN: 2008-11-28 KL: 20:02:48 URL: http://hanse.blogg.se/
Elva:

Helt klart värt att kolla närmare på... :)



SKRIVET DEN: 2008-12-02 KL: 18:26:23 URL: http://elvamakeup.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: