cause you are gold...
2008-11-26 / 14:49:10 / Övrigt

För ett tag sedan så skulle amanda plåtas utav jenhell; bilden som dom skulle plåta var främst en naturlig beauty shot till NMA hemsidan och då så ville dom att jag skulle sminka och fixa håret.


Efter så kände vi för att göra något mer galet så då åkte mina lösa guldskuggor fram och vi gjorde en guldsession ;P
jenny ville plåta amanda med mycket hår i en rörelse uppåt, så drog bak allt hår på sidorna, gjorde en svinrygg i nacken och sen lockade överhåret och gick även över botten med volume master för att få lite extra stadga i botten, la till en del löshår mitt på huvudet och sprayade fast lockarna, i slutet la jag även till en bit mjjuk ståltråd för att få lite extra stadga
här är några bilder från sessionen, det lär komma flera så fort jenhell har retocherat dom, tydligen så är det inte lätt att retoucha guldsmink!
Amanda Guld

1 Kommentarer
Anonym:

snygga bilder haaaans, lägger in dom på bloggen i dagarna :) gonatt



SKRIVET DEN: 2008-11-26 KL: 22:45:22 URL: http://afrokarisma.blogspot.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: